De ce atata delir in jurul mortii lui Amy Winehouse?

    0
    641

    Tocmai citeam pe Mediafax ca vanzarea albumelor lui Amy Winehouse au crescut de 37 de ori, Back to Black ajungand pe prima pozitie iTunes in 16 tari. Ca tot vorbim de Mediafax, sambata si duminica, dupa anuntarea mortii lui Winehouse, cea mai cunoscuta agentie de stiri din Romania a bombardat media cu articol dupa articol despre cantareata, venind cu prea putina informatie valoroasa dar incercand sa vanda (cu disperare, mi s-a parut) stirea. Azi, vestea legata de aparitia primelor fotografii cu trupul britanicei a facut implozie. Nu inteleg fenomenul, desi probabil a fost studiat si rastudiat de antropologi/studenti la jurnalism/barfitori etc; nu pot sa nu fiu uimita. De ce sa produci o inflatie ieftina de stiri pentru audienta, publicul nu penalizeaza pe termen lung abordarea? De ce sa devii subit interesat in muzica unei cantarete moarte si sa-i cumperi albumul? Inteleg ca moartea vinde si vrem s-o consumam facil sub forma de stire, dar n-ar strica daca am exersa autocontrolul cateodata. Mai ales cand vine vorba de institutii.

    SHARE
    Articolul precedentTilva Roš – autoflagerare gratuita
    Următorul articolBeli, beli svet
    mm
    Esti liber sa alegi. Dar optiunile sunt aproape infinite si timpul este cea mai valoroasa resursa. De aceea, noi te ajutam sa faci rapid alegeri inspirate, inteligente, personalizate. Ce filme sau seriale noi ti se potrivesc, ce locuri interesante poti sa vizitezi, ce carti noi bune merita citite, ce citate si statusuri inspirationale, cum sa economisesti pentru experientele noi si multe altele.

    LASĂ UN COMENTARIU

    Please enter your comment!
    Please enter your name here